Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Usługa specjalna

Każdy ma inne problemy a niekiedy są one bardzo szczególne. Chcąc wyjść naprzeciw indywidualnym potrzebom klientów i wyjątkowym sytuacjom stworzyłem usługę specjalną.
Oto kroki dla osób zainteresowanych:
1. Przesyłasz do mnie zdjęcie, piszesz w czym rzecz.
2. Robię odczyt i tworzę indywidualną ofertę, wycenianą konkretnie pod Ciebie. Wycena nie zobowiązuje do zamówienia.
3. Składasz i realizujesz zamówienie, ja zaczynam pracę.
4. W trakcie jestem do stałej dyspozycji.
5. Po sesji przesyłam podsumowanie.
Jeszcze kilka informacji:
1. Tematem usługi specjalnej może być dowolny problem lub ich grupa.
2. Stosuję różne metody, nie tylko te, które oferuję oficjalnie (co dokładnie mówię podczas wyceny).
3. Przykładowe słowa kluczowe do tematyki to: firma, praca, biznes, związek, przyjaźnie, uzdrawianie przeszłości, uzdrawianie ciała, uzdrawianie emocji, uzdrawianie umysłu, duchowe uzdrawianie, harmonizacja grup, rodziny, uwalnianie od nałogów, odchudzanie, czakroterapia, harmonizacja edukacji, tworzenie talizmanów, tarot i runy terapeutyczne, porady terapeutyczne.
Jeśli czujesz, że masz problem i intuicja mówi Ci, żeby się do mnie zgłosić lub po prostu tego chcesz, zapraszam.
Kontakt: kontakt@muninszaman.pl
Tel. 727919413
Skype: muninszaman
Dane do przelewów pod tym linkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz