Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Poradnik dla klientów cz. 1 - Wprowadzenie

Ten poradnik (udostępniony będzie na końcu w formie PDF) jest próbą odpowiedzi na wiele pytań stawianych przez moich klientów mnie samemu lub samym sobie. Jego celem jest doedukowanie z zakresu Huny w aspekcie uzdrawiania i naszej współpracy.
Podpowie klientom jak postępować w trakcie sesji, czego się spodziewać oraz jak reagować np. na efekty przesilenia, kiedy stan chwilowo się pogarsza z powodu oczyszczania się ciała.
Zacznijmy od samego początku, czyli ode mnie i metody. Otrzymałem wykształcenie psychotroniczne i naturoterapeutyczne, osiągnąłem doświadczenie umożliwiające mi skuteczne używanie metod Huny w terapii na odległość.
Zdecydowałem się na wiedzę wywodzącą się ze środowiska Aloha International, organizacji kierowanej przez Serge'a Kahili Kinga, którego książki i seminaria znane są wśród ludzi na całym świecie.
Przystąpiłem do Projektu Aloha i pracuję wg wykładni Serge'a opisanej w "Szamanie miejskim" i innych książkach jego oraz pozostałych autorów z kręgu Aloha International.
Huna, którą stosuję działa nie dlatego, że ja jestem kimś wybitnym, ale dlatego, że wiedza ta jest prawdziwa, czyli skuteczna.
Oddziaływanie na odległość jest jednym z podstawowych celów Projektu Aloha (Aloha International), stosowane jest przez jego uczestników, jako że w Hunie, nauce hawajskich szamanów i uzdrowicieli używane było i jest powszechnie.
Ze swojej strony chcę zaoferować klientom autentyczne metody Huny, według hawajskiego przekazu, jaki uzyskał Serge od swojej hawajskiej rodziny i którym podzielił się ze światem.
Aloha International nie daje certyfikatów ani zezwoleń na stosowanie metod Huny. Poza tym naturalną praktyką Serge'a, jak i środowiska Stowarzyszenia jest pobieranie opłat za pracę nauczycielską czy uzdrowicielską (niech nikogo nie dziwi cennik). Huna bowiem traktowana jest jak rzemiosło (analogicznie do bioenergoterapii w Polsce) a nie uzdrawianie mistyczne itp.
Poza wykonywaniem usług uzdrowicielskich, prowadzę również szkolenia, na których dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu Huny.
Celem moich usług jest wykorzystać maksymalnie potencjał ukryty w metodach Huny, a dokładniej we mnie i kliencie, aby za pomocą różnych technik uzdrawiania na odległość pobudzić uzdrawiające właściwości w różnych dziedzinach życia klienta, takich jak finanse, związek, zdrowie, relacje rodzinne i towarzyskie oraz duchowa ścieżka.
Wszystkie osoby chcące poznać stojącą za moimi usługami filozofię i naukę odsyłam do książki Serge'a "Szaman miejski".
Charakter mojej pracy, podobnie jak nazwa, którą się posługuję odpowiada tytułowi strony, jako że realizuje również jej zawartość.
Huna nie jest czynieniem cudów, ale metodą opartą na wiekowiekowych obserwacjach natury rzeczywistości przez hawajskich szamanów. Zasadza się na naturalnych doświadczeniach ludzi i jak każdy system ma swoje ograniczenia, ale i możliwości, ze względu na które robię to, co robię - dzięki temu powstaje ten poradnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz