Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Metody Huny i mój własny rozwój

Wykonywane przeze mnie usługi Huny działają. Odkąd zdecydowałem się na Hunę minęło ponad 2,5 roku (wcześniej używałem czegoś innego). Tyle mniej więcej ma moja strona. Poznałem wielu ludzi od tamtej pory i pracowałem dla licznych osób.
Na pewno niektóre rzeczy powinny być dopracowane i rozwinięte, ale klient ma możliwość zamówienia sesji, która go interesuje i otrzymać na czas wsparcie.
Docierają do mnie różne relacje o działaniu energii, część z nich jest publikowana, część nie.
Tak czy inaczej Huna działa. Nie ja jestem tego przyczyną. Ta wiedza po prostu nadaje się do tego typu usług. Potwierdzają to również osoby, które od marca 2014 roku mają okazję poznawać Hunę i inne metody na zajęciach online.
Robię to, co mówią nauczyciele jak Serge i to przynosi skutki. Huna nie działa mechanicznie ale trzymanie się opisu i instrukcji uczy nas pokory. Poza tym zdejmuje brzemię bycia jedynym wytwórcą metody. Korzystasz z ludzkiej wiedzy, nie musisz sam wynajmować koła. Możesz skupić się na praktycznym jej wykorzystaniu, zamiast samemu tworzyć system.
Korzystając z moich usług doświadczasz działania wiedzy, którą nie ja zdobyłem. Powieliłem ją i teraz stosuję zawodowo, ale uczestniczysz w czymś dużo więcej niż to, co samodzielnie mógłbym wymyślić.
Ze swojej strony ciągle pogłębiam swoje zdolności i poznanie Huny oraz innych metod, aby zapewnić klientom jeszcze większy profesjonalizm i efektywność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz