Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Mój wpis do katalogu Huna.org

W katalogu Aloha International nauczycieli i terapeutów Huny w Europie występuje mój wpis:
Pawel "Munin" Karwat, Lubartow, 0048.737.673.565, munin.szaman@gmail.com, www.swiathuny.pl, www.muninszaman.pl (TCM),
Aloha International nie certyfikuje w ten sposób nikogo, jest to informacja oparta na przesłanych danych o stosowaniu Huny Kahili w usługach terapeutycznych i nauczaniu.
Dla mnie jest to o tyle ważny wpis, że promuje stosowaną przeze mnie praktykę terapeutyczną, doradczą i nauczycielską jako zgodną z tym, co przekazuje Serge Kahili King.
Klientów zapewniam, że używam metod Huny nauczanych przez Serge'a (lub przez niego uznanych) i że ze swojej strony potwierdzam i gwarantuję ich jakość oraz nieszkodliwość.
Choć działam w pojedynkę, to jestem zadeklarowanym członkiem dużej grupy uzdrowicieli, doradców i nauczycieli stosujących zasady i metody Huny Kahili (bo są i inne szkoły).
Prawdopodobnie jestem jedyną osobą na całej liście europejskiej (a może nie tylko) oferującej usługi uzdrawiania na odległość metodami Huny, na polskiej liście tylko ja zadeklarowałem się jako doradca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz