Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Ruszaj się!

Ruch to zdrowie, a zdrowie to życie. Ruch to życie. Twoje ciało potrzebuje ruchu. Ruch ten nie może być gwałtowny ani za słaby. Mięśnie potrzebują pracować. Biorą one udział w metabolizmie umożliwiając wytwarzanie ciepła. Bez ruchu tyjesz. I stawy - są one bardzo istotne. Problemy ze stawami to jedna z najczęstszych przyczyn szukania pomocy lekarskiej. Stawy umożliwiają ruch mięśniom i całemu ciału.
Oddech - kiedy się odpowiednio nie ruszasz, zaczynasz się dusić. Przepona i mięśnie międzyżebrowe są osłabione. W oddychaniu biorą udział również inne.
Układ nerwowy siada, wraz z nim siadają mózg i zmysły. Napadają Cię irracjonalne myśli. Zaczynasz się bać "bez przyczyny" albo popadasz w obsesje i opresje, depresje... .
Lenistwo stoi za 90% problemów psychicznych, brak samodyscypliny w poruszaniu swoim ciałem. Leniu, cierpisz i będziesz cierpiał. Nie ma wymówek. Ruch to Twój wybór - jeżeli go braknie ponosisz za to odpowiedzialność.
Zapraszam do obejrzenia filmu instruktażowego na temat chińskiej gimnastyki zdrowotnej Yiquan Yangsheng Gongfa.
Efekty, które przywrócą mocniej harmonię w Twoim życiu nie pojawiają się od razu, ale nie ma innej drogi. Jeżeli na nią nie wejdziesz, cierpieniu wynikającemu z braku ruchu nie będzie końca, a nawet się powiększy.
Ruch ma nieodzowne znaczenie dla pracy energii, czakr, aury, ciał subtelnych. Ruszasz nie tylko "kończynami", ale i aurą eteryczną, astralną, mentalną. Dociera to do poziomu samego ducha.
Qigong - tak można ogólnie nazwać lecznicze praktyki z ciałem, umysłem i energią - to praktyka duchowa, kiedy wykonujesz go ze świadomością siebie, ciała i otaczającego Cię świata, okazując miłość sobie dając sobie niezbędny do życia i zdrowia ruch.
Kilka porad:
  • Wiele z tego, co robisz na siedząco, możesz robić na stojąco
  • Poruszaj się po pokoju czy innym pomieszczeniu między zajęciami, jeśli wymagają od Ciebie dużo względnego bezruchu
  • Ustaw zegarek czy inny miernik np. na 30 minut i w tym czasie stój, chodź, możesz oglądać telewizję na stojąco, niech mięśnie, stawy i nadnercza pracują
  • Spaceruj i biegaj (możesz to robić po domu, odmierzając np. czas)
  • Zapisz się na zajęcia sztuk walki (zwróć uwagę czy ćwiczenia są bezpieczne), aerobiku, qigong, hatha-jogi i wszelkie inne, gdzie otrzymasz profesjonalny trening
  • Po prostu PORUSZAJ SIĘ.
===
Tai chi chuan 1 - ćwiczenia dla wszystkich DVD i Tai chi chuan 2 - długa forma stylu yang DVD w Sklepie Munina.
Za kilkaset złotych można kupić sobie do domu rozkładaną bieżnię treningową. Obejrzyj również sprzęt do biegania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz