Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Jak pobudzić układ sercowo-naczyniowy i oddechowy

Aktywność fizyczna jest dla wielu z nas czymś trudnym i niewygodnym. Stanowi ona jednak jeden z fundamentów zdrowia i długiego życia.
Podstawową sprawą w praktykach z ciałem jest pobudzenie układu sercowo-naczyniowego i oddechowego.
Jeśli są tu jakieś problemy, nasze krążenie jest zaburzone, oddech jest płytki i ciężki. Czujemy się źle i tak samo źle się dzieje w naszym ciele.
Oto sposoby, na jakie można stymulować swój organizm w aspekcie sercowo-naczyniowym i oddechowym oraz w warunkach domowych:
  • Trucht - możesz biegać tak samo po dworze, jak i po domu. Zadbaj o to, aby zmieniając kierunek biegu zakręcać raz w prawo, raz w lewą stronę, aby nie przeciążać jednego z kolan. Do truchtu możesz dodać podnoszenie kolan lub próby uderzania piętami o pośladki.
  • Skakanka - nie musisz zaczynać o dużej ilości powtórzeń, nie spiesz się, zrób mniej ale czuj się dobrze.
  • Bieg bokserski - trucht z wymachami pięści do przodu na zmianę prawą i lewą.
Możesz zacząć od minuty, wybrać tylko interesujące Cię ćwiczenie, powtarzać w warunkach domowych gdzie chcesz i kiedy zechcesz. 
Warto mieć na uwadze cel, jakim jest zdrowie. Intensywny trening, który prowadzi do przemęczenia i którym może się "pochwalić" wielu ćwiczących różne dyscypliny sportu czy "sztuk walki" często szkodzi zdrowiu, zamiast je wspierać.
W trakcie praktyki uświadamiaj sobie harmonię, relaks, poczucie pewności, które pochodzi z Twojej władzy kontroli nad ciałem i inne pozytywne właściwości, a zwykłe bieganie po mieszkaniu stanie się dla Ciebie prawdziwą duchową praktyką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz