Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Uzdrawianie na odległość w "uzachodnionym" Reiki

Skończyłem dwa stopnie z Reiki u Tadeusza Szewczyka (jego książki wydaje Studio Astropsychologii z Białegostoku) i poznałem tam pewną ciekawą metodę uzdrawiania na odległość.
Nie wiem bliżej skąd ona pochodzi, ale stosowałem ją wielokrotnie i zdaje egzamin.
Na czym polega? Używamy znaków Reiki a potem kładziemy dłonie na różnych częściach uda prawej i lewej nogi. Jedna z nóg to przednia strona ciała, druga tylna.
Kładziemy dłonie na udach.
  • Blisko kolan - obszar od głowy, szyja do tułowia
  • Środek - tułowie, ręce
  • Blisko bioder i miednicy - dolna część ciała
Najpierw oddziałujemy na przednią część ciała, potem na tylną.
Kiedy stosowałem tę metodę widziałem bez problemu reakcje energetyczne osób uzdrawianych.
Ciekaw jestem czy ta metoda pochodzi z japońskiego Reiki, czy też została dołączona do systemów uzachodnionych.
Jeśli ktoś coś wie na ten temat będę wdzięczny za komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz