Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Jak pomaga Uzdrawianie Psychotroniczne na odległość

Każdy z nas posiada aurę i czakry. Większość z nas o tym nie wie a niewielu w ogóle posiada doświadczenie i zdolności związane z postrzeganiem czakr i aury, ciał subtelnych oraz dokonywania w nich zmian.
Jestem jedną z osób, która przeszła (i przechodzi nadal) pewien trening u innej doświadczonej osoby, abym mógł profesjonalnie wykonywać usługi uzdrowicielskie dla zainteresowanych i potrzebujących.
To nie jest "kaszka z mleczkiem" - wiedzę rozwija się długimi latami i przez żmudny trening. Nie ma dróg na skróty.
Otrzymałem jakiś czas temu sugestię od mojego nauczyciela, by stosować tę metodę, co postanowiłem się zrobić.
Odłożyłem tymczasowo na bok projekty szkoleniowe i zająłem się tym, co bezpośrednio ratuje ludzkie życie. Głęboko wierzę w tę metodę, ponieważ sam zostałem dzięki niej uzdrowiony. Jestem przekonany, że może ona pomóc wielu ludziom w wyjściu z mniej i bardziej poważnych problemów zdrowotnych.
Nie tylko jednak - bioenergoterapia, psychotronika, uzdrawianie są również dla "zdrowych", ponieważ działają na subtelnym polu energetycznym i informacyjnym, gdzie można przeciwdziałać profilaktycznie, przywracać harmonię i właściwy przepływ energii - "lepiej zapobiegać niż leczyć".
Na sesje zapraszam zatem wszystkich - zarówno osoby, które z jakiegoś powodu mocno cierpią, jak i tych, którzy chcą rozwinąć swoje doświadczenie energetyczne, odblokować się, umocnić.
Sesje mogą pomóc również w sytuacjach życia związanych z finansami, związkami, relacjami rodzinnymi i towarzyskimi, na ścieżce rozwoju duchowego.
Jak Uzdrawianie Psychotroniczne (nie przywiązujmy się do nazwy, jest techniczna) pomaga? Odblokowuje czakry, energetyzuje ciało, narządy, oczyszcza i otwiera aurę. Używam energetycznych kształtów i barw (koloroterapii) w celu pracy ze wszystkim, co tylko możliwe na poziomie aury, czakr, ciał subtelnych.
Spotkanie z Uzdrawianiem Psychotronicznym może być - jak było dla mnie - przełomowym momentem w życiu, początkiem istotnych zmian na każdym polu.
Metodę tę stosuję bez względu na rodzaj dolegliwości z zastrzeżeniem, że medycyna naturalna nie zastępuje lekarza.
Strona usługi to www.uzdrawianiepsychotroniczne.pl.
Wyjdźmy poza myśli i marzenia, ezoteryczne klimaty i doświadczmy rzeczywistości czakr, aury, kolorowych energii pranicznych. To istnieje naprawdę i tylko krok dzieli Cię od przekonania się o tym na własnej skórze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz