Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Usługi psychotroniczne na Psychotronecie

Wycofałem się z metod Huny, ponieważ psychotronika to nowa faza, w jaką wchodzą moje usługi. Pomysł chodził za mną od dawna, ale potrzebowałem pewnych doświadczeń, by to się zrealizowało.
Metody psychotroniczne są wygodniejsze i mam wsparcie w postaci środowiska, z Huną niestety tak nie było.
Psychotronika łatwiej się również przyjmuje. Mamy bardziej naukowe uwarunkowania niż Hawajczycy czy ludzie ze Wschodu. Do nas przemawia bardziej pewna naukowa ścisłość i formuła, a nie szamanizm (dla niektórych brzmi to jak "szatanizm").
Łatwiej dotrzeć z ofertą do potrzebujących i mniej po drodze trudności z przekonaniem kogoś, że wiedza ta może mu pomóc.
Psychotronet stał się od dzisiaj rozwijającym się centrum internetowych usług na odległość. Ponieważ wykonuję je nieprzerwanie od wielu lat, a w ramach Bloga Munina od końca 2012 roku wiem jak wielkie jest zapotrzebowanie, zwłaszcza na profesjonalizm.
Na Psychotronecie nie zamierzam być sam, ale też nie otwieram współpracy jak to robią niektóre portale wróżbiarskie - stawiam na jakość a nie ilość. Jeśli ktoś do mnie dołączy, to nie będzie to osoba z reklamy i ktoś, kogo nie znam. Sam taką osobę wybiorę.
W istocie niewiele się zmieniło, ponieważ usługi wspierają różne dziedziny życia. Pojawią się sądzę i nowe.
Zrezygnowałem z formy sklepu internetowego, ponieważ klient musi się rejestrować i wypełniać pola a dla niektórych klientów nieobeznanych z Siecią będzie to katorga (wiem, bo otrzymywałem od nich takie sygnały).
Wybrałem zatem styl katalogowy i bez niepotrzebnych, infantylnych zazwyczaj grafik.
Psychotronet ma służyć celom praktycznym i estetyka nie jest najważniejsza, dlatego też nie skupiałem się specjalnie na tym aspekcie - sądzę, że strona wygląda przyzwoicie i jest czytelna, a to jest najważniejsze.
Na Blogu Munina nie będę już sprzedawał usług, chcę by był on blogiem we właściwym tego słowa znaczeniu. Nie chcę też występować więcej w usługach jako szaman - ten czas się skończył (co nie znaczy, że nie zajmuję się szamanizmem).
Mam inne plany co do szamańskiej aktywności (już nie w Sieci), ale nic nie powiem, zanim nie wykrystalizują się pewne rzeczy.
Poprzez usługi psychotroniczne chcę promować psychotronikę. Sądzę, że dobitnie opisałem to w zakładce "Nasza Misja"Dzięki usługom i doświadczeniom, a nie książkom w społeczeństwie może wzrosnąć świadomość psychotronicznego aspektu życia, związanego z czakrami, aurą, ciałami subtelnymi. Jedno pokazanie warte jest tysiąca wyjaśnień.
Usługi, które oferuję są standardowo związane przede wszystkim z uzdrawianiem na odległość (uzdrawianie psychotroniczne, Promień Miłości), jak i z robieniem odczytów.
Wprowadziłem też kontakt na żywo w postaci audio (Skype, telefon) co do nauki relaksacji oddechowej i czakroterapii (obie te metody są bezcenne w życiu), coachingu i doradztwa psychotronicznego. Audio bo ani ja, ani klient nie będziemy musieli się zastanawiać czy mamy ładną fryzurę a ja często przebywam w różnych pozadomowych miejscach.
Odchodzę od prowadzenia w technikach przez teksty - to tylko pomoc dla bezpośredniego przekazu. Jeśli nie masz bezpośredniego przekazu, to stosowanie opisów może Ci nawet po pewnym czasie zaszkodzić, i to bardzo.
"Jasnowidzenie" zastąpiła diagnoza nadzmysłowa - zrobiłem to wcześniej kilka razy, bo sam zmieniałem zdanie co do nazwy, ale jest ona zbyt anachroniczna lub wieloznaczna. Porzucić i kłopot z głowy.
Generalnie zapraszam wszystkich byłych, obecnych i potencjalnych klientów do małej "przeprowadzki" z Bloga Munina na Psychotronet - jest to miejsce czysto dla usług, kursów (choć publikuję i teksty tematyczne, by edukować zainteresowanych, będzie też nagrywanie na YouTube).
Znacie mnie a strona ma służyć tylko jako medium w naszym kontakcie. Gabinet lekarza czy naturopaty może się komuś nie podobać, ale nie ma to związku ze skutecznością jego pracy jeśli ktoś taki wie co umie i co robi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz