Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Coaching Psychotroniczny - z czym to się je?

www.CoachingPsychotroniczny.pl
Coraz więcej osób wysyła do mnie zapytania o szkolenia, które przez kilka lat prowadziłem, ale które zminimalizowałem w formie grupowej, przerzucając się na spotkania indywidualne.
Wiem z doświadczenia, że klient skorzysta na nich dużo więcej.Coaching Psychotroniczny - tak nazwałem usługę, którą wykonuję, polegającą na kontakcie audio (głównie przez Skype) w celu przeprowadzenia z klientem godzinnego spotkania treningowego (coachingowego; coach to trener).
Tak, podczas spotkań nie próżnujemy, ja nie opowiadam teorii - zajmujemy się problemami.
Wykorzystując połączenia głosowe (video stwierdziłem przykuwa za dużo uwagi i wymaga szczególnych warunków, z głosem łatwiej pracować) można przekazywać porady oraz techniki psychotroniczne służące pomocy samemu sobie.
Dzięki osobistemu kontaktowi mnie jako prowadzącemu łatwiej również zdiagnozować na bieżąco klienta, co daje możliwość skuteczniejszego doboru praktyk i sugestii, niż ma to miejsce w zajęciach grupowych.
W czasie godziny możemy pracować z prawie dowolnym celem, mającym związek z problemami, jak też poświęcić ten czas na poznawanie różnych ćwiczeń tematycznych, służących własnemu rozwojowi.
Czas i ilość spotkań określamy indywidualnie. Dobieramy takie terminy, które nie kolidują z innymi naszymi zajęciami.
W przypadku zajęć grupowych pojawiły się trudności polegające na niepojawianiu się kilku osób, co skutkowało powtarzaniem materiału lub rozbijaniem grupy.
Nauka osobista to bardzo ciekawa forma edukacji. Ma wiele zalet, oczywiście i wad (należy do nich większa cena, niemniej jest to wada pozorna, ponieważ korzyść okazuje się dużo większa).
W szeroko pojętej dziedzinie psychotroniki znajduje się wiele cudownych sposobów przepracowywania trudności, redukcji stresu, samouzdrawiania i uzdrawiania okoliczności.
W trakcie zajęć korzystam pełnymi garściami z wielu metod, które poznałem i z powodzeniem stosuję, niektóre zaczerpnięte są z hawajskiej huny, indyjskiej jogi czy tybetańskiego bonu.
Wiedza daje władzę, chodzi o władzę nad własnym życiem.
Spotkania mają charakter profesjonalny, czyli nie dotyczą w najmniejszej mierze przekonań religijnych, światopoglądowych. Mają cele stricte praktyczne.
==
Więcej szczegółów dowiesz się w menu mojej nowej strony www.CoachingPsychotroniczny.pl.
Jeżeli jesteś zainteresowana/y taką formą współpracy zapraszam do kontaktu na munin.szaman@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz