Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Odczuwanie energii w czakrach

Jeśli chodzi o czakrę gardła to od około piątku miałam co raz więcej oznak dysfunkcji w tej okolicy: ból gardła, jakieś owrzodzenia niewielkie przy zejściu do gardła, bóle głowy porównywalne do migrenowych no i pogorszoną cerę. Gardło już się uspokoiło, cera mam nadzieję wkrótce również. Pomyślałam, że mogą to być symptomy oczyszczania organizmu. Co do odczuwania energii to w ubiegłym tygodniu chyba 16go miałam wrażenie wibracji, tak jakby pobierania energii w okolicy czakry podstawy, w sumie fajne odczucie. Intuicyjnie, zanim do Pana napisałam miałam wrażenie, ze dolne czakry są zaburzone, stad ogólnie źle funkcjonuje. Ewelina
Czytaj więcej na Uzdrawianiu Psychotronicznym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz