Zapraszam na nową stronę www.Psychotronet.pl, z usługami psychotronicznymi, Lubartowska Szkoła Psychotroniczna


Zamknięcie projektu Internetowej Szkoły Medytacji

Różne względy natury technicznej i "gospodarki czasowej" spowodowały, że zamknąłem projekt Internetowej Szkoły Medytacji Pawła Karwata.
Kłopot w dogadywaniu się co do spotkań, na których powinni być wszyscy, jako że realizować miałem program.
Sądzę, że można to rozwiązać inaczej. Bo systematyczne wprowadzanie się w medytację jest bardzo ważne.
Jak to zrobię jeszcze nie wiem.
Oznacza to, że wiadomość o tworzeniu grupy drugiej z mojego nowego newslettera należy traktować jako nieaktualną.
Jak ponoć powiedział Edison: Nie odniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań. Grupowe zajęcia w małej grupie realizowane wg programu to błędne rozwiązanie, ponieważ zawsze coś komuś wypadnie i nieobecność jednej osoby rozbija całą grupę.
Przynajmniej czegoś nowego się dowiedziałem i postanowiłem na ten czas kłaść nacisk na spotkania indywidualne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz